1. Şirket Profili

Tripair adresi, ALTAIR TRAVEL S.A. (KDV 095172110, G.N.T.O. lisans numarası: 0206E61000100800, S.A. tescil lisans numarası: 46169/1NT/B/2000/0148) tarafından yönetilmektedir ve yöneten şirket merkezi 26, Pentelis St, 175 64, Paleo Faliro, Atina adresinde yer almaktadır. Altair Travel şirketinin yasal temsilcisi Bay Spyridon Peroulis'tir.


2. Genel Şartlar ve Koşullar

Web sitemiz ya da telefon üzerinden veya doğrudan tesislerimize gelerek rezervasyon işlemi yapan tüm müşterilerimiz, aynı genel şart ve koşullara tabidir. Bir uçak ya da gemi bileti alarak, otel rezervasyonu yaptırarak, araba kiralama hizmetlerinden faydalanarak ya da diğer Tripair araçlarından birini satın alarak bu Genel Şart ve Koşulları otomatik olarak kabul etmiş sayılırsınız.  


3. Faydalar

Tripair web sitesi aracılığıyla birçok farklı ürün ve hizmet sunulmaktadır. Tripair, müşteri ile her bir seyahat ürününün sağlayıcısı (uçak bileti, feribot bileti, otel rezervasyonu, araba kiralama, paketler, seyahat sigortası vs.) arasında bir aracı görevi görmektedir. Ürün ve hizmetlerin rezervasyonu, uygunluk durumuna bağlıdır. Müşteri, ilgili sağlayıcının genel şart ve koşullarını incelemelidir, çünkü rezervasyon işleminin başarıyla tamamlanmasının ardından, genel şart ve koşullar, ilgili sağlayıcının şart ve koşullarına tabi olacaktır.


4. Çalışma saatleri

Pazartesiden Cumaya 5 a.m. - 5 p.m. (UTC)
Cumartesi 6 a.m. - 2 p.m. (UTC)


5. Rezervasyon süreci

Tripair rezervasyon formu üzerindeki tüm zorunlu alanları doldurulması ve rezervasyon sürecinin tüm gerekli adımlarını tamamlanmasının ardından, kullanıcı, Tripair'a seyahat ürün ve hizmetleri ile ilgili olarak sağlayıcı ve kendisi arasında aracı görevi görme yetkisi vermiş olur.

Tripair adresinde yayınlanan tüm seyahat hizmetlerini sunulması adına kullanıcı adına bu adımdan sonra gerçekleştirilecek tüm işlemlerde, Tripair'a aracı onayı verildiği varsayılır:

  • Müşterinin web sitesi aracılığıyla talep ettiği hizmetler.
  • Müşterinin Tripair çağrı merkezi aracılığıyla talep ettiği hizmetler.

Müşteri, her durumda rezervasyon talebine bağlı kalmak durumundadır.

Sağlayıcının herhangi bir hizmette herhangi bir değişiklik yapması halinde (örn: uçuş rötarı ya da iptali), sağlayıcının Tripair'u zamanında bilgilendirmiş olması şartıyla, Tripair müşteriyi telefon ya da e-posta aracılığıyla müşteriyi bilgilendirmeye çalışacaktır. Uçuş iptalleri, rötarları ya da sağlayıcı kaynaklı değişiklikler hususunda Tripair hiçbir sorumluluk kabul etmeyecektir. Kullanıcı, her bir sağlayıcının öne sürdüğü koşullara uygun hareket etmekten sorumludur; örneğin, zamanında giriş yapma. Kullanıcı bu koşullar ile ilgili olarak bahsi geçen sağlayıcı tarafından bilgilendirilir.
Kullanıcının site koşullarını ihlal etmesi halinde, Tripair'un rezervasyon talebini reddetme hakkı bulunmaktadır.


6. Rezervasyon onayı

Tripair üzerinden gerçekleştirilen rezervasyon işleminin tamamlanmasının ardından, kullanıcı son onay için Tripair ya da sağlayıcıdan bir e-posta alacaktır. Kullanıcının onay bilgilerinin doğruluğunu (ad, kalkış ve varış tarihi, destinasyon, vs.) DERHAL onaylaması ve herhangi bir hata ya da yanlış olması halinde Tripair'u mümkün olan en kısa sürede ve kayıt günü içerisinde bilgilendirmesi gerekmektedir. Kullanıcının rezervasyonu onayladığı iş günü sonrasında bildirilen hatalar dikkate alınmayacaktır. Tripair, kullanıcı hata bildirimini zamanında gönderse dahi, hata düzeltme işleminin herhangi bir ücrete tabi olmadan gerçekleştirileceğine dair bir taahhütte bulunamaz, ancak Tripair, çalışanlarının bu konuda kolaylık sağlamak adına elinden geleni yapacağını garanti etmektedir. Birçok sağlayıcı, özellikle 'düşük maliyetli taşıyıcılar' bilet hazırlama işlemi sonrasında ücret karşılığında bile olsa hiçbir şekilde ad düzeltme işlemi gerçekleştirmemektedir. Hataların geç bildirilmesi- ya da bu hataların düzeltilememesinden kaynaklanan hataların, kullanıcıya sözleşmeden çekilme hakkı tanımadığı unutulmamalıdır.


7. Biletler ile diğer seyahat belgelerinin alınması

Kullanıcı, tüm uçak biletlerini elektronik formatta (e-bilet) olarak, rezervasyon işlemi sırasında belirtilen posta ya da telefona gönderilen metin mesajı ile teslim alacaktır. İstisnai durumlarda, biletler, Tripair ofislerinden de temin edilebilir.
Kullanıcı tüm feribot biletlerini kurye ile teslim alır ya da bu biletleri temin etmek için Tripair ofislerini ziyaret edebilir. İstisnai durumlarda, kullanıcı, biletini feribot şirketinin genellikle liman bölgesinde bulunan büfesinden ya da geminin kalkacağı iskeleden alabilir. Bu durumda, kullanıcı telefon ya da posta aracığıyla bir rezervasyon kodu alacaktır.br/> Tripair posta ile gönderilen bilet ya da seyahat belgelerinin kaybolması ile ilgili olarak herhangi bir sorumluluk kabul etmeyecektir.

Otel ya da araba kiralama hizmetleri rezervasyonlarında herhangi bir özel belge gerekmemektedir, bu nedenle kullanıcıya posta aracılığıyla yalnızca Tripair ya da sağlayıcıdan bir rezervasyon onayı gönderilir. Kullanıcı bu onayı fiş (varsa) ile birlikte yazdırmalı ve otel resepsiyonuna ya da araba kiralama hizmetleri ofisine göstermelidir.

Paket onayları söz konusu olduğunda, kullanıcı gerekli seyahat belgelerini havaalanlarında yer alan taşıyıcı ofislerinden ya da Tripair ofislerinden alacaktır. Alternatif olarak bu belgeleri posta ile (kurye) almayı da seçebilir.


8. Ücretler

Tripair aracılık ücreti, seyahat ürününün son ücretine dahildir.

Tripair, ücretler ile ilgili olarak doğrudan sağlayıcılardan geri bildirim almaktadır.

Ancak Tripair, sağlayıcılardan ya da kullanıcının rezervasyon iptali talebinden kaynaklanan ücret değişiklikleri konusunda herhangi bir sorumluluk üstlenmeyecektir. Bu ücretlerin karşılanması yalnızca kullanıcının sorumluluğunda olacaktır.
Doğrudan site üzerinden yapılmayan rezervasyonlarda farklı fiyatlandırma uygulanabilir.


9. Ödeme Yöntemleri

Her bir ürün ya da hizmetin ödeme yöntemleri, sitede detaylı olarak verilmiştir. Belirtilenler dışında bir ödeme yöntemi kabul edilmeyecektir.

Kredi kartı ile ödeme yapıldığında, rezervasyon işleminin tamamlanmasının hemen ardından tüm ücret kredi kartından çekilir. Banka havale sistemi ile ödeme yapıldığında (bilet sağlayıcısının izin vermesi halinde), sistem kullanıcının tüm tutarı yatırması için otomatik olarak 24 saatlik bir süre tanır. Kullanıcı, bilet hazırlanması ve gönderilmesi için para yatırma işlemi tamamlanır tamamlanmaz Tripair'u bilgilendirmelidir.

Tripair'un ücret ödemesi öncesinde biletleri ya da diğer seyahat belgelerini göndermek gibi bir sorumluluğu bulunmamaktadır. Her durumda, müşteri talep ettiği hizmetler için ödeme yapmak zorundadır.

Bilet hazırlanması öncesinde, Tripair, müşteriden kredi kartının bir kopyasını, ev adresini doğrulayan bir belgeyi ya da kredi kartı ekstresini faks ya da postayla göndermesini talep etme hakkını saklı tutmaktadır.

Tripair, bilet, fiş ve diğer seyahat belgelerini kullanıcının sağladığı adrese göndereceğini taahhüt eder.


10. İptaller, değişiklikler

Bir bilet, seyahat ya da hizmetin değiştirilmesi veya iptal edilmesi ile ilgili hususlar, hizmetlerinden faydalanılan sağlayıcının koşullarına bağlıdır.

Bir seyahat hizmeti için geçerli değişiklik ya da iptal durumlarında uygulanabilecek ceza ücreti, her bir sağlayıcının kendi koşullarına bağlıdır ve münhasıran kullanıcı tarafından karşılanacaktır.

Sağlayıcının kullanıcıya biletinde veya genel olarak aldığı seyahat hizmetinde değişiklik yapma ya da biletini iptal etme hakkı tanıması halinde, kullanıcı, posta (tripair@Tripair) ya da faks (0030 210 9469269) aracılığıyla, gereken süre içerisinde, Tripair'u bu değişiklik ya da iptal talebinden haberdar etmelidir. Değişiklik/iptal talebinin çalışma saatleri dışında alınması halinde, bu emrin faturası bir sonraki iş gününe kesilecektir. Tripair, kullanıcının yazılı bildirimi olmadan hiçbir değişiklik ya da iptal işlemi gerçekleştirmeyecektir.

Rezervasyonu Tripair aracılığıyla gerçekleştirilen biletin, seyahat hizmetinin ya da ürünün tamamen ya da kısmen iptal edilmesi halinde, Tripair'un aldığı aracılık ücreti geri ödenmeyecektir, bu durumda sabit ücretler aşağıdaki gibi olacaktır:
  • Uçak bileti: her bir uluslararası ya da yurt içi bilet için 100.00 TRY ve uçak bileti düzenlemelerine göre bir ihlal olması halinde taşıyıcının uygulayacağı kesinti
  • Otel rezervasyonları/araba kiralama hizmetleri: Böyle bir iptal durumunda, kullanıcı sağlayıcının uygulayacağı kesintiye tabidir.


11. Para iadeleri

İptal durumlarındaki geri ödemelerin yapılacağı tarihler, hizmet türüne bağlıdır.

Özellikle, uçak biletleri ile ilgili iptal ve değişiklik durumlarında, iade, taşıyıcı kendisi iade işlemini gerçekleştirdikten sonra yapılır.

Müşteriye yapılacak olan para iadesi, iptal tarihini takip eden ayın sonuna kadar gerçekleştirilir. Tripair taşıyıcı kaynaklı iade gecikmeleri ile ilgili olarak hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir. Tripair aracılığıyla rezervasyonu gerçekleştirilen diğer hizmetlerde, para iadesi, iptal tarihini takip eden 30 gün içerisinde gerçekleştirilir.


12. Rezervasyon iptali

Tripair, kullanıcının web sitesinin şart ve koşullarını ihlal ettiği durumlarda, bahsi geçen kullanıcının rezervasyonunu reddetme hakkını saklı tutmaktadır.


13. Pasaportlar, vizeler, para birimleri, tıbbi cihazlar ve diğer seyahat belgeleriyle ilgili hükümler.

Kullanıcının yurt dışına çıkacak olması halinde, ilgili ülkenin pasaport, vize, gümrük, vergiler, ithalat-ihracat ürünleri ve tıbbi cihazlar ile ilgili tüm uygulanabilir hükümlerine saygı göstermesi gerekir. Tripair sitesi, kullanıcıya yardımcı olmak amacıyla ilgili bazı bilgileri sunmaktadır, ancak kullanıcı bu bilgilerin yeterliliği ya da geçerliliği ile ilgili olarak Tripair'u sorumlu tutamaz. En geçerli bilgi için, kullanıcının sağlayıcı ya da destinasyondaki konsolosluğu ile irtibata geçmesi gerekmektedir.


14. Yasal Uyarı

Bütün seyahat ürün ve hizmetleri ile ilgili tüm bilgiler ilgili sağlayıcı tarafından sunulmaktadır. Tripair, bu web sitesinde yayınlanan tüm bilgileri doğrulamak adına elinden geleni yapıyor olsa da, hata, yanlış ve tutarsızlık olması ihtimaline karşın bilgileri kontrol etmeniz önerilir. Tripair, hiçbir şekilde, bu tür bilgilerin ilgililiği, doğruluğu, eksiksizliği ya da güncelliği ile ilgili olarak bir taahhütte bulunamaz. Tripair, özellikle aşağıdaki hususlarda hiçbir sorumluluk kabul etmemektedir:
  • Seyahat ürünü ya da hizmetinin müsaitliği
  • Hatalar, yanlışlar, sağlayıcı ihlali ya da reddi
  • Sağlayıcının sunduğu hizmetler sırasında ortaya çıkabilecek yaralanmalar, ölümler, özel eşya hasarları ya da diğer hasarlar.
  • Gecikmeler, fazla rezervasyon nedenli iptaller, grevler, doğrudan kontrol edilemeyen mücbir sebepler.
  • Bağlantılar ve üçüncü kişi web sitelerinin gizlilik politikaları.
  • Her bir sağlayıcının sunduğu hizmetler hakkında verdiği ve yayınladığı tüm bilgiler.

Tripair web sitesi, kullanıcıları üçüncü kişi web sitelerine yönlendiren bağlantılar içermektedir. Kullanıcı, bu üçüncü kişi web sitelerine erişim ve bu siteleri kullanım ile ilgili olarak münhasıran kendisi sorumludur ve uygunluk durumu, gizlilik politikası, sayfa içeriği ve eksiksizliği ya da bu üçüncü kişi web sitelerinin kullanımından kaynaklı olarak kullanıcının uğrayabileceği hasarlar hususunda münhasıran sorumludur.

Nadir durumlarda, Tripair adresinde görüntülenen bilet ücreti, bilet doğrulama sürecinde geçerli olmayabilir, böyle durumlarda, tripair, yalnızca e-bilet görevi üzerinde yer alan fiyatı dikkate alır. Tripair ya da ortakları sitelerinde diledikleri zaman diledikleri değişikliği yapma hakkını saklı tutmaktadır.


15. Kullanıcının sorumluluğu

Bu web sitesine girerek, en az 18 yaşında olduğunuzu, siteyi kullanmak için gerekli yasal gereksinimleri karşıladığınızı ve hesabınızı kullanabilecek 18 yaş altı bireylerin hareketlerinden sorumlu tutulacağınızı kabul edersiniz Bu web sitesinin yanıltıcı ya da spekülasyona açık amaçlı olarak veya siteye zarar verecek şekilde kullanılması yasaktır. Kullanıcının gerçekleştirdiği tüm yasa dışı faaliyetler, bu kullanıcının web sitesinin sunduğu hizmetlerden mahrum bırakılmasına neden olacaktır.


16. Telif hakkı, ticari markalar

Bu web sitesinin telif hakkı ve ilgili tüm korunan hakları, Tripair mülkiyetindedir. Üçüncü kişi mülkiyetinin açıkça web sitesinde belirtilmediği durumlarda, içerik münhasıran Tripair'a aittir. 'Tripair' ismi ile bu web sitesinde yer alan tüm ticari markalar, logolar ve grafik tasarımlar, Tripair'a ya da üçüncü kişi ortaklarına aittir.

Bu web sitesinin gerçek sağlayıcısı ya da içeriği hakkındaki tüm unsurların kopyalanması, dağıtılması, değiştirilmesi, yeniden satılması, türev çalışmalar yapılması ya da kamuyu yanıltıcı hale getirilmesi kesinlikle yasaktır. İçeriğin herhangi bir şekilde yeniden üretilmesi, yeniden yayınlanması, karşıya yüklenmesi, gönderilmesi, aktarılması ya da başka şekilde kullanılması veya ticari ya da başka amaçla kullanılması yalnızca Tripair'dan ya da telif hakkı sahibinden önceden alınmış olan yazılı izinle mümkündür.


17. Uygulanabilir kanunl

Kullanıcı ile Tripair arasındaki tüm işlemler, uluslararası özel kanunların kuralları hariç tutulmak üzere, Yunan kanunları tarafından yönetilecektir.

Taraflar arasında ortaya çıkabilecek olan anlaşmazlıkların çözümünden Pire mahkemeleri sorumlu olacaktır.


18.Genel Şart ve Koşulların Değiştirilmesi

Tripair, yukarıda belirtilen web sitesi kullanım şart ve koşullarını, kullanıcıya bildirimde bulunma sorumluluğu olmaksızın değiştirme ya da yenileme hakkını saklı tutar. Güncel kullanım koşulları, her güncellemeden sonra web sitesinde görüntülenecektir. Değişiklik durumlarında, müşterinin siteyi kullanmaya devam etmesi, otomatik olarak yeni kullanım koşullarını kabul ettiği anlamına gelir.

Bu koşulların geçerliliği kullanıcı işlemlerinin aksini belirten koşullarıyla sınırlandırılamaz. Bu koşullar üzerinde yapılacak olan ekleme ve değişiklikler, yalnızca Tripair'un yasal bir temsilcisi tarafından kabul edildiği sürece geçerli olacaktır. Bu koşullar üzerinde yapılacak olan ekleme ve değişiklikler ile ek anlaşmalar yalnızca faks veya e-posta aracılığıyla, yazılı olarak gerçekleştirilebilir.